• משלוחים חינם למאווררי תיקרה, לייעוץ חייגו 2230*

מאווררי תקרה מעוצבים

מהם מאווררי תקרה מעוצבים? כיצד מתקשר העיצוב לרכיב אלקטרוני כה חשוב כמו המאוורר? האם היצרנים כיום שמים דגש רב יותר על עיצוב מאשר בעבר? כיצד ניתן להתאים מאוורר תקרה לדירה שלנו? אלו תכונות יש לאמצעי אוורור כמו מאוורר תקרה מעוצב במראה החיצוני? במה נבדלות תכונות אלו של מאווררי תקרה זו מזו?

תיאום פגישה בסניף

נשמח לראות אותכם אצלנו בחנות הדגל שלבים 4, יפו. למידע נוסף על מוצרים,

מחירים ומשלוח אנא צרו איתנו קשר דרך צ'אט או טופס יצירת קשר.

השאר פרטים

מאווררי תקרה מעוצבים כבר חלק מהנורמה

כידוע, שמאוורר תקרה מעוצב כבר מזמן נושא שבשגרה. מאווררי התקרה החדשים, של העידן המודרני, מכילים ניואנסים עיצוביים רבים: להבים בצורות שונות על כנפי המאוורר, חומרי ייצור שונים המעידים על העיצוב: עץ בצבע טבעי, מתכת, וכד’. גם יחס הגדלים בין מאווררי התקרה אינו קטן: ניתן למצוא, לצד מאווררים בגודל סטנדרטי, גם מאווררים קטנים – אשר ניתן לאמץ בתור מאווררי הבית או העסק. כעת, נשאלת השאלה כיצד, מתוך בליל המאווררים – ניתן לבחור את מה שהכי מתאים לנו? להלן התשובות – בכף ידכם.

ראשית כל, דעו לאיזה חדר אתם קונים מאוורר תקרה

במידה ומדובר בחדר קטן, אשר בקושי ניתן להשחיל לתקרה  שלו מאוורר בגודל סטנדרטי, גם אם ההשלכה אפשרית – עדיף שלא תקנו אותו ותגרמו לחדר להיראות כמו חדר המנועים באיזה בית זיקוק חיפאי. בחדר כזה – רק מאווררי תקרה קטנים ומעוצבים הם שבאמת תורמים לעיצוב החדר מבחינת יחס תקרה/מאוורר. בחדר גדול, אין וודאות מוחלטת לגבי זהותם של מאווררי תקרה מעוצבים: זה תלוי איך בנויה התקרה: למשל בחדר גדול שיש מחיצות בין רכיבי התקרה – מאוורר קטן יהיה גם כן עדיף, לעומת תקרה שלמה בה המאוורר הסטנדרטי או אפילו הגדול יהיה זה שכדאי לכם לרכוש. מאווררי תקרה מעוצבים תלויים, אם כן, בגודל ממדיה של התקרה.

שנית, בחרו גוון, צורה, וצבע מתאימים לחדר

כאן, זו משימה שהיא לחלוטין ברורה לכולם: אם החדר ממש בנוי על טהרת העיצוב המודרני עם אריחי שיש לבנים, קירות בצבע זהה, חיפויי תקרה אופווייט, ארונות לבנים עם פרזולים כסופים, וכד’ – ברור שמאוורר בצבע העץ הטבעי ייראה מוזר מעט, לעומת מאוורר בצבע זהה. מנגד, יש הסוברים כי אם הצבע של העץ יהיה כהה, אולי אפילו על גבול השחור – זה דווקא עשוי להתאים וליצור ניגוד בין הלבן הדומיננטי בחדר, לבין צבע מאד כהה. על כל פנים, מומלץ להתייעץ עם צוות המוכרנים של המאווררים בסוגיה זו: הוא עתיר ניסיון גם בסוגיות עיצוביות וכמובן שגם בסוגיות טכניות.

מאוורר תקרה מעוצב – דעו את אשר תצטרכו בטרם הקנייה

חשוב להבין כי מאווררי תקרה מעוצבים, בין אם הכנף עשויה ממתכת, ובין אם היא עשויה מחומר אחר – יכילו בסבירות גבוהה רכיבים מתכתיים, לפחות בכל הקשור להנעת המאוורר וסיבובו. בכל מצב, אין לפתוח את המאוורר לבד, ואם אתם חושדים שיש תקלה פנימית, קראו לטכנאי החברה. מה שכן, ברכיבי מתכת חיצוניים יותר ממומלץ שתטפלו לבד: תשמנו, ותסירו כתמי חלודה. מאווררי תקרה שמתוחזקים בצורה כזו יכולים להישמר לפרקי זמן ארוכים במיוחד. מומלץ גם לזהות מבעוד מועד מוקדי צבירת אבק ולנקות את המאוורר ממפגע זה.

close-cart-popup
סל קניות:
close-cart-popup

אין מוצרים בסל הקניות.

מרכז יעוץ ומכירה:
close-cart-popup

מלאו פרטים וניצור איתכם קשר כדי לעזור בבחירת המאוורר האידיאלי

תוצאות :
close-cart-popup

מלאו פרטים וניצור איתכם קשר כדי לעזור בבחירת המאוורר האידיאלי

שלום,תודה שפניתם למחלקת המכירות של מאווררי סטאר🌀נשמח לעמוד לשירותכם בהקדם האפשרי 🫶🏻בינתיים, תוכלו להציץ באתר שלנו - שם תמצאו מגוון דגמים, פרטים ומחירים WWW.STAR.CO.IL 💫שעות הפעילות שלנו הן בימים א-ה בין השעות 09:00-17:00וביום ו בין השעות 09:00-13:00 רחוב שלבים 4, תל אביב 16:12