• משלוחים חינם למאווררי תיקרה, לייעוץ חייגו 2230*

אוורור במרחק לחיצה

בונד היא אפקליציה שתאפשר לכם לשלוט על המאווררים בביתכן ולהדליק אותם מהרכב בדרך חזרה מהעבודה. כל מה שאתם חייבים לדעת על האפליקציה

האינטרנט של הדברים (IOT) שדרג לנו את החיים והוא ממשיך להפוך אותם יותר ויותר קלים ונגישים, ככל שנוקף הזמן. הבית החכם נמצא לנו בכף היד. הקונספט הזה מוביל את מפתחי האפליקציות שגורמים לנו להבין שאין צורך בחיווטים וקדיחה בקירות. מספיק חיבור ל- WIFI וביקור קצר באפ סטור, שם נוכל להוריד את כל החוכמה אל המכשיר הקטן והחכם שלנו.

 

ענקיות הדיגיטל יצרו לעצמן אפליקציות IOT שמאפשרות שליטה על הבית באמצעות קול או נגיעה – גוגל הום, אפל הום ואלקסה של אמזון, ונדמה שהן שרטטו בכך את הנתיב לענף שלם שרק הולך ומתפתח – הבית הפרטי.

 

תחום הבית הוא תחום נישתי, שמושך אליו מנות גדושות של תשומת לב, ובמיוחד על רקע מגפת הקורונה. אנחנו רוצים להרגיש בו נעים ונוח, לדעת שהחלל הביתי משרת אותנו באופן המותאם ביותר. מי שמאפשר את זה בין השאר הן האפליקציות שמוצאות לנו את המפתחות, מאפשרות לנו להדליק את הדוד מרחוק, להגיף את התריסים, להשקות את הצמחים ולזפזפ בין ערוצים. 

 

רצינו לערוך לכם היכרות עם הבונד, אפליקציה שתסייע לכם ליצור סירקולציית אוויר איכותית בחלל.

תיאום פגישה בסניף

נשמח לראות אותכם אצלנו בחנות הדגל שלבים 4, יפו. למידע נוסף על מוצרים,

מחירים ומשלוח אנא צרו איתנו קשר דרך צ'אט או טופס יצירת קשר.

השאר פרטים

סירקולציית האוויר היא הסוד לשהות נוחה בחללי הבית

אנחנו אוהבים טרי. ירקות טריים, פירות טריים, אוכל שירד מהכיריים, וגם אוויר. לא אוהבים בשום אופן תחושת דוחק וחנק. אנחנו מחפשים באופן מתמיד חלונות פתוחים ושלושה כיווני אוויר שיצרו עבורנו את סירקולציית האוויר האופטימאלית, זאת שמייתרת את המזגן ונותנת לנו ליהנות ממנות גדושות של אוויר נקי שממלא את החלל ואת הריאות שלנו בחמצן. 

 

סירקולציית האוויר היא הסוד לשהות נוחה בחללי הבית. אנחנו לא אוהבים חנוק מדי, בורחים מקור מקפיא ולא אוהבים רוח בפנים. 

 

רגע לפני שנעזור לכם לשלוט גם על עוצמת הרוח והטמפרטורה, כדאי לזכור עובדה סופר חשובה –

סירקולציית האוויר בחלל שומרת עליו נושם ורענן,  קצת כמו כלים ששומרים על טריות שיא של הירקות והפירות במקרר. 

 

אין כיף מלהיכנס לחלל דינאמי שמרגישים בו את משב הרוח וכאן נכנסת האפליקציה לתמונה. מעבר לעובדה שתוכלו להשתמש בה ולכבות מרחוק מאוורר ששכחתם בטעות, אתם תוכלו להדליק את המאווררים בבית עוד מהרכב, כך שהבית בעצם מתכונן להגעתכם. לא רק עם תאורה ודוד דולק אלא גם עם חללים שזורם בהם אוויר שמסיר כל תחושה של מחנק ואוויר עומד.

 

מבחינת הטמפרטורה חשוב לזכור שפעילות מאוורר איכותי מורידה את הטמפרטורה ב- 2-3 מעלות. מאווררי התקרה אינם מכוונים לפנים והם מאפשרים יצירת סירקולציית אוויר על פני שטח רחב מאוד.

אפליקציית BOND לשליטה על מאווררי תקרה

בתוך פחות מ-5 דקות תוכלו לשלוט על המאוורר והתאורה מהמכשיר החכם שלכם, בלי לקום מהכורסה. BOND היא אפליקציה ידידותית, בעלת ממשק סופר אינטואיטיבי, שמציע חוויית משתמש קלה, פשוטה ובעיקר נוחה.

 

האפליקציה, שמתאימה לאייפונים ולאנדרואיד, מאפשרת לכם לשלוט בקלות על כיבוי והדלקה של המאווררים בבית, דרך התחברות קלה ומהירה ל- WIFI. בעת התקנת האפליקציה תוכלו לאפיין כל מאוורר בבית, ולתת לו שם. מאותו הרגע, תוכלו לשלוט על כל מאוורר, בין אם הוא ממוקם בחדר השינה, בחדר הילדים או  במרפסת.

 

האפליקציה מאפשרת לכבות ולהדליק את המאוורר, לשלוט על עוצמת הרוח ועל כיבוי והדלקה של גוף התאורה, כשאתם בבית, ברכב או במשרד. BOND משווקת בישראל באופן בלעדי על ידי מאווררי STAR ומותאמת למגוון ממאווררי המותג.

 

close-cart-popup
סל קניות:
close-cart-popup

אין מוצרים בסל הקניות.

מרכז יעוץ ומכירה:
close-cart-popup

מלאו פרטים וניצור איתכם קשר כדי לעזור בבחירת המאוורר האידיאלי

תוצאות :
close-cart-popup

מלאו פרטים וניצור איתכם קשר כדי לעזור בבחירת המאוורר האידיאלי

שלום,תודה שפניתם למחלקת המכירות של מאווררי סטאר🌀נשמח לעמוד לשירותכם בהקדם האפשרי 🫶🏻בינתיים, תוכלו להציץ באתר שלנו - שם תמצאו מגוון דגמים, פרטים ומחירים WWW.STAR.CO.IL 💫שעות הפעילות שלנו הן בימים א-ה בין השעות 09:00-17:00וביום ו בין השעות 09:00-13:00 רחוב שלבים 4, תל אביב 16:12