• משלוחים חינם למאווררי תיקרה, לייעוץ חייגו 2230*

עם חברים על הבלקון

4 מאווררים שישנו לכם את חוויית הבילוי במרפסת

הבילוי על המרפסת הוא אולי המאפיין המובהק ביותר למזג האוויר הים תיכוני והוא נחשב לבחירה המועדפת על הישראלים. ימים של קיץ, הם ימים שמביאים איתם תחושת חופש אין סופית, ואופטימיות נעימה. אין כמו לבלות ערב עם אבטיח, בירות ויין טוב, על המרפסת עם חברים.

אנחנו רוצים ליהנות מהטוב הזה, אבל פחות שמחים כשהחום העומד גורם לאגלי זיעה לטפטף וליתושים להתקבץ סביבנו.

פתרונות האוורור המתקדמים יוצרים סירקולציה נעימה שמכניסה משב רוח עדין שעושה נעים ועל הדרך מרחיק את היתושים.

בהשוואה למאוורר רגיל, פתרונות האוורור המתקדמים מדמים באופן מדויק ביותר את משב הרוח הרגיל בטבע. באופן הזה הרוח לא נושבת על הפנים אלא מתפזרת באופן שווה ומונעת תחושה לא נעימה.

מאווררים שמתאימים לחוץ הבית הם מאווררים שמגיעים עם מנועים מחופים פוליקרבונט וחומרים נוספים ששומרים עליהם מפני חדירת לחות ונוזלים והם עמידים בפני התפתחות קורוזיה. כשבוחרים מאוורר למרפסת חשוב לוודא שבחרתם באחד שיוצר באופן ייעודי לשטחי החוץ.

מעבר לפיתוחים ההנדסיים והטכנולוגיים, כדאי לשים לב גם לפן העיצובי. בחרנו עבורכם ארבעה מאווררים שישדרגו לכם את המרפסת >>

 

מאוורר טרופיקל – כנפי המאוורר קלועות, מזכירות עלי צמחיה טרופית, מה שגורם לו להשתלב באופן הרמוני בשטחי החוץ. הכנפיים הרחבות יוצרות משבי רוח רכים ונעימים. מנוע וגוף המאוורר עשויים חומרים שמונעים חדירת נוזלים ולחות.

 

 

מאוורר BIG BLACK בעל כנפיים ארוכות במיוחד ורבות (8 כנפיים), משמש גם כגוף תאורה. העיצוב שלו מאופיין בקווים מינימליסטיים. הוא ישתלב היטב במרפסות אורבניות, תעשייתיות או אולטרה מודרניות. הכנפיים הארוכות מבטיחות פיזור אופטימאלי של אוויר על פני שטח רב. גם דגם זה של מאוורר מותאם לשטחי החוץ והוא מוגן מפני חדירת לחות ונוזלים.

מאוורר STAR X הוא מהקלאסיקות של מאווררי התקרה. תמיד נכון, מבחינה עיצובית, ומבחינת תפוקות מדובר במאוורר קטן שיודע להפיק הרבה. מבנה הכנפיים הייחודי יוצר סירקולציית אוויר עדינה ונעימה. ניתן לקבלו עם או בלי גוף תאורה.

 

 

המאוורר התחתי הוא בבחינת תוספת משמעותית לבילוי על המרפסת. רוח שמגיעה מלמטה היא תוספת חשובה שתבטיח רגליים נקיות מעקיצות יתושים. מעבר לרוח שהוא מפיק, יתרונות הגדול הוא בכך שניתן לשנעו בקלות ממקום למקום. מבחינה עיצובית המאוורר בעל מראה תעשייתי. צבעו השחור מעניק לו ארשת מעוצבת שמאפשרת לו להתמקם בכל פינה.

close-cart-popup
סל קניות:
close-cart-popup

אין מוצרים בסל הקניות.

מרכז יעוץ ומכירה:
close-cart-popup

מלאו פרטים וניצור איתכם קשר כדי לעזור בבחירת המאוורר האידיאלי

תוצאות :
close-cart-popup

מלאו פרטים וניצור איתכם קשר כדי לעזור בבחירת המאוורר האידיאלי

שלום,תודה שפניתם למחלקת המכירות של מאווררי סטאר🌀נשמח לעמוד לשירותכם בהקדם האפשרי 🫶🏻בינתיים, תוכלו להציץ באתר שלנו - שם תמצאו מגוון דגמים, פרטים ומחירים WWW.STAR.CO.IL 💫שעות הפעילות שלנו הן בימים א-ה בין השעות 09:00-17:00וביום ו בין השעות 09:00-13:00 רחוב שלבים 4, תל אביב 16:12