• משלוחים חינם למאווררי תיקרה, לייעוץ חייגו 2230*

איך בוחרים מאוורר תקרה

אם אתם מתעניינים כרגע ברכישת מאוורר תקרה, המדריך שלפניכם יעשה לכם הרבה סדר בבלגן, וילווה אתכם צעד, צעד עד לבחירה הנכונה והמתאימה ביותר עבורכם. 

 

הנה 9 נקודות התייחסות שכדאי לקחת בחשבון, רגע לפני הבחירה.

 

גודל החלל

לגודל החלל השפעה על הבחירה. ישנם מאווררי תקרה עם כנפיים רחבות, שפחות יתאימו להשתלב בחלל קטן, ולו רק בגלל הפרופורציה שתפגע. מנגד, קיימים מאווררים עם כנפיים לא גדולות באופן מיוחד, אך עם מנוע איכותי וחזק, שיתאים לעשות רוח בחלל רחב ידיים.

 

ההתאמה אם כן צריכה להיות פרופורציונאלית ברמה העיצובית ומותאמת ברמת הביצועים למידות החלל.

 

פונקציות תפעוליות וחוויית משתמש

על המוצר להיות קל, נוח ונגיש לשימוש. אתם מחפשים נוחות בכל מקום, אז גם כשמדובר במאוורר תקרה תוכלו ליהנות ממנה. מאוורר תקרה הוא מוצר שמגיע בליווי שלט או עם מתג הפעלה חשמלי. הבחירה ביניהם היא עניין של העדפה אישית.

 

רוב מאווררי התקרה המתקדמים מגיעים עם שלט שמאפשר שליטה מרחוק על עוצמת הפעולה, כיבוי והדלקה. במאווררים שכוללים גוף תאורה, השלט מכיל פונקציה נוספת של דימר, שמאפשר לעמעם את האור.

 

 

המנוע במאוורר תקרה

כל מאוורר תקרה מורכב מכנפיים, מוט תליה (במידה והמאוורר אינו צמוד תקרה) ומנוע שהוא לב המוצר. נפח המנוע יכתיב את עוצמת הפעולה. המנוע מותאם לחלל אליו מיועד המאוורר. חשוב מאוד להתעכב על בחירת המנוע, לוודא שהוא בגודל המתאים לחלל, וכן, שמדובר במנוע איכותי שיאפשר פעולה שקטה. אף אחד לא רוצה מנוע שמטרטר באוזן.

תיאום פגישה בסניף

נשמח לראות אותכם אצלנו בחנות הדגל שלבים 4, יפו. למידע נוסף על מוצרים,

מחירים ומשלוח אנא צרו איתנו קשר דרך צ'אט או טופס יצירת קשר.

השאר פרטים

התאמת מאוורר התקרה לסוג החלל

ישנם מאווררי תקרה אוניברסליים, שיתאימו להשתלב בכל חלל. למשל, מאוורר תקרה שחור, מדגם סטאר 7 -52 שחור יתאים לחלל בסגנון מינימליסטי ובאותה המידה יוכל להשתלב בחלל כפרי. בכל אחד מהמקרים תתקבל פרשנות עיצובית שונה, אך מבחינת התאמת המוצר לחלל, הוא יתאים בשני המקרים.

 

עם זאת חשוב לדעת שקולקציות מאווררי התקרה כוללות גם מאווררים מסוגננים יותר שמתאימים לחללים מסוימים. מאוורר תקרה בצורת שנדליר, לדוגמה, הוא מאוורר מפואר, בעל נוכחות והוא יתאים להתלות מעל לפינת האוכל או במרכז הסלון. מאוורר תקרה קלוע מחומרים קלילים כמו רפיה או נצרים הוא מאוורר שיתקבל היטב במרפסת הבית או כשמדובר בחלל בסגנון בוהמייני.

 

 

הסגנון העיצובי

יש נטייה לחשוב שמאוורר תקרה ממוקם גבוה מכדי להתייחס אליו במובן העיצובי. זאת טעות נפוצה שמשלמים עליה רק אחרי שהמאוורר מותקן. על אף היותו תלוי מהתקרה, יש למאוורר נוכחות משמעותית בחלל, ובחירה לא מותאמת יכלה לפגוע בהרמוניה העיצובית. 

 

לכל סגנון עיצובי, המאוורר שמתאים לו. חשוב שתגדירו לעצמכם, עוד בטרם תבחרו מאוורר תקרה, מה הסגנון העיצובי של החלל אליו מיועד המאוורר וכך הבחירה תהיה מותאמת ומדויקת.

 

מאוורר תקרה הוא בגדר מדגיש ומעצים את המראה הכללי המתקבל וחשוב להתעכב על הבחירה.

 

 

צבעים, צורה וחומרים

  • צבעים למאווררי תקרה: מאווררי תקרה מגיעים לרוב בגוונים מונוכרומטיים – צבעי עץ, לבן, שחור, בגימורים שונים: כשמדובר בעץ ישנם גימורים שמשווים לכנפיים מראה של עץ שטוף ברמת שקיפות שמאפשרת לראות את טקסטורת העץ הטבעי שמתחת. גימורים אחרים בחומרי צבע אטומים משווים לכנפיים מראה חלק ונקי יותר. ועוד. 

 

הצבעוניות המונוכרומטית יוצרת מידה נייטרלית שמקלה על שילוב המאוורר בחלל. 

 

כדאי לשים לב גם למנוע עצמו. המנוע מהווה למעשה את גוף המאוורר וכמו הכנפיים, גם הוא נראה לעין. ניתן לבחור מנוע שקוף או מנוע אטום בגוון הכנפיים.  אופציה נוספת היא לבחור גוון למנוע וגוון שונה לכנפיים.

 

  • חומרים למאווררי תקרה: מבחינה חומרית המנעד רחב וחושף מאווררי פלסטיק, מתכת, רפיה, אלומיניום ועוד נוספים. 

 

המשמעות מבחינת הבחירה בחומר, מקבלת משנה תוקף כשמדובר במאוורר תקרה לחוץ הבית, אז החומרים הנבחרים חייבים להיות עמידים בלחות, חלודה ובפני חדירת נוזלים.

 

כשמדובר בפנים הבית, הבחירה תהיה יותר על בסיס הטעם האישי והתקציב.

 

  • צורת הכנפיים: מאווררי התקרה מגיעים עם כנפיים במבחר צורות – ישנן כנפיים בגימור מעוגל, כנפיים בקווים ישרים מאוד, כנפיים מעוגלות שמזכירות מניפה רחבה כמו דגם ה- פמיניישן או כנפיים שמזכירות עלי כותרת מעודנים כמו בדגם ה- ארוטרון.

 

צורת הכנפיים תשפיע במידה רבה על הסגנון העיצובי ולכן כדאי להתאים את הצורה לסגנון אותו אתם מבקשים ליצור

סוג הכנפיים ומספר הכנפיים במאווררי תקרה

חשוב להבין שלא תמיד יש קשר בין מספר הכנפיים במאוורר התקרה לבין איכות ועוצמת הרוח שמופקת ממנו.

ישנם מאווררים בעלי כנף אחת בלבד, כמו דגם הסטאר 3, ההנטר אינדוסטרי, המולטימקס או הסטאר 7 שמפיקים רוח בעוצמה גבוהה מאוד. חשוב לשים לב לנתון הזה ולא לפסול מאוורר תקרה מסוים שאהבתם בגלל מספר הכנפיים. מעבר לרוח, מספר הכנפיים הוא גם אלמנט דקורטיבי. דגם ה- BIG למשל, הוא דגם עשיר בכנפיים שמעבר לרוח נעימה ואיכותית, הם בעלי נוכחות עיצובית מאוד משמעותית בחלל.

 

 

מוטות תליה של מאווררי תקרה

כשמדובר במאוורר תקרה, התליה היא באמצעות מוט שיוצא מהתקרה ואליו מחובר גוף המאוורר.

 

את אורך המוט יש לתכנן מראש. כשמדובר בתקרה גבוהה, המוט אליו מחובר המאוורר יהיה ארוך יותר, כדי לאפשר למאוורר להיות בגובה אפקטיבי מבחינת סירקולציית האוויר שיפיק בחלל. מנגד, כשמדובר בתקרה סטנדרטית, אין כל הכרח בהארכת המוט, והמוט הסטנדרטי שאיתו מגיע המאוורר יספיק.

 

 

מאוורר תקרה – שילוב תאורה

תאורה כן או לא. זאת שאלה שכדאי לשאול לפני שבוחרים מאוורר תקרה. לעיתים היא נדרשת ברמה הפונקציונאלית, פעמים אחרות היא תוסיף לאווירה ולפעמים לא תידרש כלל.

 

כמעט בכל מאווררי התקרה ניתן לשלב גוף תאורה. המתקדמים שבהם מגיעים כאמור עם שלט שמאפשר להדליק, לכבות ולכוון את עוצמת האור בהתאם לצורך.

 

 

אז מה היה לנו?!

הנה כל הסעיפים שכדאי לקחת בחשבון ולסמן לידם – V צ’ק

 

  • גודל החלל – שמירה על פרופורציות נכונות ורמת ביצועים אפקטיבית.
  • פונקציות תפעוליות וחוויית משתמש – הקפידו על מידה גבוהה של נוחות ונגישות.
  • המנוע – לב המוצר. הקפידו על רמת איכות, פעולה שקטה והתאמה לגודל החלל.
  • התאמה לסוג החלל – דין פינת אוכל אינו בהכרח דין המרפסת.
  • הסגנון העיצובי – קחו את מאוורר התקרה בחשבון. הוא משפיע על המראה הכולל.
  • צבעים, צורה וחומרים – המנעד רחב וכדאי לעמוד בעיקר על ההבדלים בין פנים לחוץ הבית. 
  • סוג הכנפיים ומספר הכנפיים במאווררי תקרה – לשני הפרמטרים הללו השפעה רבה על המראה הכולל שמתקבל.
  • מוטות תליה – אורך מוט התליה הוא נגזרת של גובה התקרה.
  • תאורה – הקפידו לבחור בגוף תאורה עם דימר שמאפשר שליטה בעוצמת האור.
close-cart-popup
סל קניות:
close-cart-popup

אין מוצרים בסל הקניות.

מרכז יעוץ ומכירה:
close-cart-popup

מלאו פרטים וניצור איתכם קשר כדי לעזור בבחירת המאוורר האידיאלי

תוצאות :
close-cart-popup

מלאו פרטים וניצור איתכם קשר כדי לעזור בבחירת המאוורר האידיאלי

שלום,תודה שפניתם למחלקת המכירות של מאווררי סטאר🌀נשמח לעמוד לשירותכם בהקדם האפשרי 🫶🏻בינתיים, תוכלו להציץ באתר שלנו - שם תמצאו מגוון דגמים, פרטים ומחירים WWW.STAR.CO.IL 💫שעות הפעילות שלנו הן בימים א-ה בין השעות 09:00-17:00וביום ו בין השעות 09:00-13:00 רחוב שלבים 4, תל אביב 16:12