• משלוחים חינם למאווררי תיקרה, לייעוץ חייגו 2230*

כתבו עלינו ב TheMarker

מאווררי סטאר: הכוכב שעל התקרה

70 שנה אחרי פיתוח אקראי של מאוורר בבית מלאכה צנוע ביפו,
החברה המשפחתית מאחורי המותג סטאר אינה מספיקה לחדש באמצעות מוצרים מתקדמים,
המשלבים תאורה, פיקוד קולי ושורה עיצובים עדכניים לבית ולחוץ

לכתבה המלאה ב TheMarker

 

החברה הישראלית אלקטרוסטאר, המוכרת גם בשמה המקוצר – סטאר, עוסקת בפיתוח, עיצוב וייצור פתרונות אוורור כבר יותר מ-70 שנה. הניסיון רב השנים של החברה בענף מאפשר לה לבסס את מוצריה על איכויות טכנולוגיות והבנת הצרכים המשתנים של הלקוח הישראלי לצד בשורות גם בתחום העיצוב. “אנחנו משקיעים משאבים עצומים בפיתוח המאווררים, ומקבלים את הפידבק הטוב ביותר מהשטח: מאווררי סטאר שפועלים בבתים ובחצרות שנים על גבי שנים”, אומרת אלכסה גורלי, סמנכ”לית הפיתוח העסקי בחברה. החברה, שבטוחה מאוד במוצריה, מעניקה באופן ייחודי 10 שנים אחריות לכל מאווררי התקרה. זאת לצד השקעה רבה בפיתוח מוצרים, המתאימים לטרנדים המשתנים של הצרכן הישראלי, עם דגש על מוצר שמעניק זרימת אוויר איכותית, שלדברי ראשי החברה מסייעת בשינה טובה ורגועה גם כשמדובר בילדים.

תיאום פגישה בסניף

נשמח לראות אותכם אצלנו בחנות הדגל שלבים 4, יפו. למידע נוסף על מוצרים,

מחירים ומשלוח אנא צרו איתנו קשר דרך צ'אט או טופס יצירת קשר.

השאר פרטים

כמו כן בחברה מסבירים כי ניתן דגש גם להפחתה משמעותית בשימוש בצריכת החשמל, ובהענקת פתרון מלא של מוצר ירוק וידידותי לסביבה: החל באריזה וכלה במאוורר עצמו. לדברי גורלי, מוצרי סטאר התפתחו לאורך מספר עשורים וכוללים כיום ליין מפותח ומגוון, שכולל מאווררי רצפה, עמוד, תלייה ומגדל, לצד מאווררים תעשייתיים וכמובן מאווררי התקרה. בנישה זו החברה מציעה מאווררים לבית ולבתי עסק, לחללים גדולים וקטנים ובהתאמה להתקנת פנים או חוץ – בפרגולות או במרפסות. “בנישה הזו בולט הביקוש למאוורר הביתי סטאר 7, שכולל שש מהירויות סיבוב, תפעול באמצעות שלט, מנוע DC ותאורת לד הניתנת לדימור”, היא מוסיפה. “הנדסת הפיתוח של מנוע DC מצטיינת בחוזק שלה בשל הביקוש, לקראת הקיץ הבא עלינו לטובה, יוצא המאוורר לשווקים במחיר אטרקטיבי של 999 שקל בלבד”.

 

פיתוח שנשאר בבית

מיום שנוסדה החברה היא פועלת ביפו, שם נמצאים אולם התצוגה, המשרדים והסטודיו לפיתוח מוצרים חדשים. בחברה מסבירים כי הקו המנחה בפיתוח מוצריה מבקש לתת מענה לשתי דרישות עיקריות: פונקציונליות ועיצוב. “חשוב לנו שהפיתוח יישאר בבית, שיהיה כחול לבן. הגישה הזו מלווה אותנו מיום הקמת החברה, ובכך אנחנו בין הייחודים בנוף יצרני המאווררים הישראליים”, מדגישה גורלי ומוסיפה כי “לצד החשיבות הרבה שיש לפונקציונאליות של המאווררים, עיצוב המוצר חשוב לא פחות. בסופו של דבר צריך לזכור שהמאווררים הם אלמנט עיצובי. לכן הפיתוח מגיע לרזולוציה של פרטי פרטים מכל היבט”. היא מציינת כי תהליך הפיתוח נעשה על ידי מהנדסים שמתמחים בתחום ועושים שימוש בתוכנות ובטכנולוגיה מתקדמת כדי להגיע לתוצאות מדויקות, כמו למשל זוויות הכנפיים שמשפיעות על תנועת ועוצמת האוויר. זאת לצד ניסויים שמבקשים לבדוק שימוש בצבעים ובחומרים שיחזקו את הפן העיצובי, בהם שחור מט או כל התאמה אחרת. “אלקטרוסטאר עומדת בתקן הישראלי – ISI, ובתקן האמריקאי – UL, שואפת כל הזמן לחדש לצרכן הישראלי”, אומרת גורלי. “כיום בקו מוצרי הפרימיום של החברה נמצא מאוורר התקרה סטאר 8, שמוסיף ערך חדשני, ומאפשר לתפעל את המכשיר באמצעות פיקוד קולי. הפעולה נעשית באמצעות קישור המאוורר לאפליקציה בטלפון הנייד”.

היא מציינת כי ההקשבה לקהל הלקוחות הביאה גם לפיתוח של דגם מאוורר התקרה סטאר 9, הכולל אפשרות של ויסות תאורה עד לעוצמה גבוהה במיוחד, ולדבריה, המוצר מעניק לחברה יתרון משמעותי בשוק. שיווקו של הדגם צפוי בקרוב. עוד מוצר שפותח מתוך הקשבה לקהל הצרכנים הוא מאוורר התקרה סטאר X שמיועד לחוץ – לחצרות ולפרגולות. “הקיץ הישראלי החם ולעתים הלוהט, לצד הרצון ליהנות מישיבה מחוץ לבית, הובילו אותנו להבנה שמדובר במוצר חיוני. בשנים האחרונות, עוד לפני הגבלות וסגרי הקורונה, התפתחה בארץ תרבות של בילוי בחצרות ובמרפסות. המגמה הזו הרחיבה את הביקוש לפינות חוץ מושקעות, הכוללות מערכות ישיבה ומטבחים מובנים שנועדו להפוך את השהות מחוץ לחלל הבית – לחוויה של ממש, כך שמאווררי התקרה הם צורך משלים והכרחי”, מסבירה גורלי. “סטאר X הוא דגם חזק מאוד, שמייצר תנועת אוויר עוצמתית, שמותאמת למרחב הפתוח ונותנות מענה ליושבים במרפסת או בחצר”. היא מוסיפה כי בעקבות הפיתוח המוצלח של כמה מהדגמים, מספר חברות מאווררים אמריקאיות גדולות מזמינות מסטאר את דגמי המאווררים שלהם ומוכרים אותם בשוק האמריקאי.

 

מאוורר שנולד בבית המלאכה

הדרך שעשתה אלקטרוסטאר ביותר משבעת העשורים מיום הקמתה מושפעת במידה רבה ממייסדה, בצלאל גורלי. בשנת 1946 הצליח גורלי לייבא מכשיר גליוטינה. בבית המלאכה הקטן בבעלותו שביפו, הוא השתמש במכשיר לצורך חיתוך פחים.

באחד הימים הובא לבית המלאכה של גורלי מאוורר רצפה מתוצרת אמריקאית. הוא פירק את המאוורר לגורמים, והחליט ליצור מוצר בתוצרת מקומית. בעזרת מרכיבים משלימים מבעלי מלאכה מהאזור, הוא פיתח את אב הטיפוס הראשון של המאוורר. כך, בשנת 1950, בית המלאכה הקטן הפך למפעל שהגדיל את תפוקתו עם הזמן. “רצפת אולם התצוגה שלנו היא רצפת המפעל מאותם ימים”, מספרים בחברה, ומציינים כי העניין הרב שעורר הפיתוח הישראלי של האב המייסד הוביל גם לגידול בביקוש ובהתאם התרחב הייצור לכ-300 מאוורים ביום. לדברי הבעלים, הרחבת הפעילות נמשכת מאז, כשבשנות ה־70 הוכרה אלקטרוסטאר כאחת מבין שלוש חברות ישראליות שפרצו את גבולות הייצור. בנוסף, בשנת 1988 זכתה החברה לאות הצטיינות על ייצור.

למרות הצמיחה והיקף הפעילות הרחב, החברה, שנמצאת בבעלות פרטית, שומרת על צביון משפחתי. “האנשים שעובדים איתנו מלווים אותנו שנים רבות, וכל אחד מהם הוא חלק מ’משפחת סטאר'”, אומרת גורלי, נכדתו של מייסד החברה. “יש פה עבודת צוות, כשכל אחת ואחד תורמים את חלקם למטרה המרכזית: לתת ללקוחות שלנו את פתרונות האוורר הטובים ביותר לצד רמת שירות גבוהה. הגישה הזו באה לידי ביטוי בפיתוח שרואה לנגד עיניו את לקוחות הקצה ומייצר את הפתרון המדויק; ועד לשירות הלקוחות שלנו שזמין בטלפון או בהודעות וואטסאפ לכל בעיה טכנית שעולה מצד הלקוחות”.

היסטוריה של חדשנות

אחד היתרונות המרכזיים שמבקשת להבליט חברת סטאר הוא החיסכון בצריכת החשמל בעקבות השימוש במאווררי תקרה. קמפיין מרכזי שהובילה החברה בעבר מתמקד בעלויות צריכת החשמל – רק 10 אגורות ללילה. “נושא צריכת החשמל הוא אמנם כלכלי ואישי, אך גם בעל משמעות סביבתית”, אומרת גורלי. “מעבר לזה שהמאווררים יוצרים תנועת אוויר נעימה לשוהים בחללים סגורים וגם בחוץ, הם למעשה שומרים על איכויות האוויר כפי שהן, ומסייעים רק בעוצמה ובתנועה, שנמצאות בשליטתנו. הם גם מסייעים לתחלופת האוויר במקומות סגורים”. בחברה מסבירים כי את היתרונות הטמונים במאווררי התקרה מבינים גם הצרכנים. לדברי גורלי, בשנת 2020 ערכה החברה סקר שממנו עלה כי הקהל מודע לפתרונות שמעניקים מאווררי התקרה, וכי מותג סטאר מוכר לציבור הישראלי ומזוהה עם הצלחה וישראליות.

“אנחנו מחבקים את ההיסטוריה שלנו, לצד מבט קדימה וצורך בהתחדשות שמלווה את החברה עוד מראשית ימיה”, אומרים בחברה. “סטאר היא חברה מתקדמת בפיתוח מאווררי תקרה בארץ. הדגש שלנו הוא על חדשנות ומצוינות בכל היבט – טכנולוגיה, עיצוב ושירות הלקוחות. אלה למעשה שלושת הפרמטרים המרכזיים שעליהם מתבסס מותג, ואנחנו מחזקים את היסודות האלה בכל אחת מהפעולות שלנו בכל יום ויום. אנחנו חותרים להמשיך ולשמור על מקומנו הגבוה בזירת פתרונות בתחום האוורור בארץ ובעולם”.

בחודש הקרוב תצא סטאר עם קמפיין בכל המדיות עם המסר: “אין תקרה בלי סטאר, מאוור תקרה סטאר – זה נעים”. גורלי מציינת כי בכך, “תמשיך החברה לחזק את תפיסת המותג ומיצובו כמותג מוביל בישראל זה שנים רבות עם יותר מ-5 מיליון צרכנים, שרכשו או רוכשים מחברת סטאר לפחות מאוורר תקרה אחד”.

 

close-cart-popup
סל קניות:
close-cart-popup

אין מוצרים בסל הקניות.

מרכז יעוץ ומכירה:
close-cart-popup

מלאו פרטים וניצור איתכם קשר כדי לעזור בבחירת המאוורר האידיאלי

תוצאות :
close-cart-popup

מלאו פרטים וניצור איתכם קשר כדי לעזור בבחירת המאוורר האידיאלי

שלום,תודה שפניתם למחלקת המכירות של מאווררי סטאר🌀נשמח לעמוד לשירותכם בהקדם האפשרי 🫶🏻בינתיים, תוכלו להציץ באתר שלנו - שם תמצאו מגוון דגמים, פרטים ומחירים WWW.STAR.CO.IL 💫שעות הפעילות שלנו הן בימים א-ה בין השעות 09:00-17:00וביום ו בין השעות 09:00-13:00 רחוב שלבים 4, תל אביב 16:12