• משלוחים חינם למאווררי תיקרה, לייעוץ חייגו 2230*

מאווררי תקרה – המומלצים לקיץ 2023

בעבר מאווררי תקרה נחשבו כפריט מיושן ועתיק. היום, מאווררי התקרה הם פריט עיצובי, פונקציונאלי ומשלים. מאווררי התקרה של סטאר מהווים חלק בלתי נפרד מעיצוב הבית. כבר בשלב התכנונים והתוכניות נוהגים למקם את מאווררי התקרה בכל חללי הבית: מאוורר תקרה בחדר השינה, מאוורר תקרה בחדרי הילדים, מאוורר תקרה בסלון ומאוורר תקרה בפרגולה או במרפסת.

מאווררי תקרה לכל חלל בבית יחסוך לבית כולו בהוצאות החשמל. למשל: הפעלת מאוורר תקרה סטאר 7 תעלה לך רק עשר אגורות ללילה! בימי הקיץ החמים אנו ממליצים להפעיל את מאוורר התקרה בשילוב עם המזגן לפעילות אופטימלית של המאוורר ולחסכון בהוצאות החשמל. מומלץ להפעיל את המזגן על טיימר לכמה שעות ואת מאוורר התקרה לכל הלילה. כך, בסיום פעולת המזגן מאוורר התקרה ימשיך להזיז את האוויר של המזגן בחלל ולשמור על הטמפרטורה. תוכלו להתאים את מאווררי התקרה לסגנון הבית אבל עם זאת, חשוב להתאים את מאוורר התקרה לסוג החלל, לגודל החדר ולגובה התקרה. למשל: מאוורר תקרה לפרגולה מקורה צריך להיות מאוורר תקרה שעמיד בלחות, מאוורר תקרה לפרגולה שאיננה מקורה צריך להיות מאוורר תקרה שעמיד במים ובלחות. לחדרי שינה וסלון חשוב להתאים מאווררי תקרה בהתאם למידות של החלל. לחדרים של עד 9 מ״ר מומלץ להתאים מאוורר תקרה בקוטר של ״36. לחדרים סטנדרטיים שהם בין 9-13 מ״ר מומלץ להתאים מאוורר תקרה בקוטר של ״42 / ״44. לחדרי שינה גדולים וסלון, שהם לרוב מעל ל13 מ״ר מומלץ להתאים מאוורר תקרה בקוטר של ״52 ומעלה. המומחים שלנו ישמחו לסייע לכם להתאים את מאוורר התקרה לחלל המבוקש. בנוסף, בבחירת מאוורר תקרה יש חשיבות לגובה התקרה. למאוורר תקרה בתקרה סטנדרטית, שהיא לרוב בין 2.7-2.9 מטר, אין צורך במוט הנמכה. למאוורר תקרה בתקרות גבוהות יותר חשוב להוסיף מוט הנמכה בהתאם לדגם המאוורר ולגובה התקרה.

תיאום פגישה בסניף

נשמח לראות אותכם אצלנו בחנות הדגל שלבים 4, יפו. למידע נוסף על מוצרים,

מחירים ומשלוח אנא צרו איתנו קשר דרך צ'אט או טופס יצירת קשר.

השאר פרטים

מאוורר תקרה מעוצב

מאווררי התקרה של סטאר מגיעים במגוון רחב של עיצובים וסגנונות כך שאתם, המעצב או האדריכל יוכלו להתאים את מאווררי התקרה לקו העיצובי של החלל. מאווררי התקרה של סטאר מגיעים במגוון רחב של גימורים וחומרים: ישנם מאווררי תקרה שעשויים מעץ או דמויי עץ, גווני העץ של מאווררי התקרה מגוונים במיוחד ותוכלו להתאים אותם לפרקט, לפרגולה או לרהיטים שבחדר. ישנם מאווררי תקרה שעשויים בגימור מט או מאווררי תקרה בגימור מבריק: הצבעים הפופולאריים ביותר למאווררי תקרה בגימור מט הם שחור מט, לבן מט, אפור מט וחום שוקולד. ישנם גם מאווררי תקרה עם כנפיים מבמבוק או מרטן. באולם התצוגה של סטאר, ברחוב שלבים 4 ביפו, תוכלו להתרשם מהמגוון הרחב ביותר שקיים למאווררי תקרה בשלל סגנונות.

מאוורר תקרה עם תאורה

מאווררי התקרה של סטאר גם מגיעים לאפשרות של מאוורר תקרה עם או בלי תאורה. כך, תוכלו לשלב את התאורה במאוורר התקרה שלכם. מאוורר תקרה עם תאורה מהווה פתרון אידיאלי לאוורור ולהארת החלל. מאווררי התקרה עם התאורה מגיעים עם אפשרות למאוורר תקרה עם אור צהוב או מאוורר תקרה עם תאורה עם אור לבן. לרוב מאוררי התקרה עם התאורה יש אפשרות לדימור התאורה באמצעות השלט. כך, תוכלו לשלוט על עוצמת התאורה במאוורר התקרה שלכם. מאוורר תקרה עם תאורה מגיע עם תאורת לד מובנית, עם תאורת לד של W20 או עם תאורת לד של W40. מאווררי התקרה של סטאר עם תאורה הם מאווררי התקרה היחידים עם אפשרות לתאורת לד של W40! מאווררי תקרה עם תאורת לד W40 הם מאווררי תקרה עם תאורה חזקה במיוחד!

ישנם מאווררי תקרה עם תאורה שבהם ניתן להרכיב נורות לד או נורות EL חסכוניות בחשמל.

מאוורר תקרה עם שלט

מאווררי התקרה של סטאר מגיעים עם אפשרות להפעלה משלט, או מפסק. לחלק מהמאווררים יש אפשרות הפעלה באמצעות חוטי משיכה. לכל מאווררי התקרה של סטאר אפשר להוסיף שלט. מאוורר תקרה עם שלט מאפשר הפעלה נוחה והרכבה פשוטה. מאוורר תקרה עם שלט חוסך את פעולת השחלת חוטי החשמל לתקרה על מנת להפעיל את מאוורר התקרה עם מפסק קיר. במאוורר תקרה שמורכב עם שלט אפשר לשלוט על כיבוי והפעלת המאוורר, כיוון דרגות האוורור ובחלק מהמאווררים אפשרות לדימור האור באמצעות השימוש בשלט. ניתן להרכיב מאוורר תקרה עם שלט בכל חלל: מאוורר תקרה עם שלט לחדר השינה, מאוורר תקרה עם שלט לסלון ואפילו מאוורר תקרה עם שלט לפרגולה.

 

close-cart-popup
סל קניות:
close-cart-popup

אין מוצרים בסל הקניות.

מרכז יעוץ ומכירה:
close-cart-popup

מלאו פרטים וניצור איתכם קשר כדי לעזור בבחירת המאוורר האידיאלי

תוצאות :
close-cart-popup

מלאו פרטים וניצור איתכם קשר כדי לעזור בבחירת המאוורר האידיאלי

שלום,תודה שפניתם למחלקת המכירות של מאווררי סטאר🌀נשמח לעמוד לשירותכם בהקדם האפשרי 🫶🏻בינתיים, תוכלו להציץ באתר שלנו - שם תמצאו מגוון דגמים, פרטים ומחירים WWW.STAR.CO.IL 💫שעות הפעילות שלנו הן בימים א-ה בין השעות 09:00-17:00וביום ו בין השעות 09:00-13:00 רחוב שלבים 4, תל אביב 16:12