• משלוחים חינם למאווררי תיקרה, לייעוץ חייגו 2230*

מאוורר תקרה עם שלט

במה מסייע לנו מוצר כמו מאוורר תקרה עם שלט? כיצד עושה המוצר הזה את החיים שלנו קלים יותר בתוך החדר המאוורר? האם ישנה חשיבות לבחירת מאווררי תקרה עם שלט בהתאם לעיצוב הבית? אלו דגשי עיצוב חשובים יש לדעת לפני שקונים מאוורר עם שלט? כל מה שרציתם לדעת על מאוורר תקרה בעלי שלט לפני הרכישה – כעת בכף ידכם.

מאוורר התקרה הוא אותו גלגל גדול עם שלושה להבים מסתובבים אשר מסתובב במקביל לתקרה, ומחובר אליה באמצעות מוט מרכזי. בדרך כלל, מפעילים אותו עם חוט שמושכים, אשר גם סוגר מעגל חשמלי וגם מגביר את עוצמת האוורור או מקטין אותה. כעת, אנו מציגים את אותו המאוורר, רק הפעם הוא מגיע עם שלט רחוק. אותו שלט רחוק יכול לשלוט במהירויות, להדליק ולכבות את מעגל המאוורר להדליק ולכבות את האור, ולדמר את האור והכל באמצעות כפתורים קלים מאד לשימוש ולתפעול.

תיאום פגישה בסניף

נשמח לראות אותכם אצלנו בחנות הדגל שלבים 4, יפו. למידע נוסף על מוצרים,

מחירים ומשלוח אנא צרו איתנו קשר דרך צ'אט או טופס יצירת קשר.

השאר פרטים

חדרים בהם מומלץ להתקין מאווררי תקרה עם שלט

חדר ללא מזגן, או שרחוק מטווח השפעתו. כמו כן, מאוורר תקרה עם שלט יהיה אידאלי עבור חדר ובו מתגורר נכה או קשיש המתקשים בתנועה. מאווררי תקרה בתצורתם הרגילה נדלק או מוגבר בעוצמתו עם חוט שקשור אליו, ולעתים זה מצריך עמידה על קצות האצבעות כדי לבצע משיכה. עם השלט ניתן להשתלט על המאוורר מהמיטה ולווסת את מהירותו. מאוורר תקרה הפועל בעזרת שלט רחוק מתאים גם לחדרים גדולים וגם לחדרים קטנים, שכן ראש האוורור מסופק במגוון רחב של ממדים. ניתן להוסיף שלט רחוק לכל מאווררי סטאר.

קניית מאוורר תקרה עם שלט בהתאם לעיצוב החדר

זה לא סוד שמדובר לא רק בטכנולוגיה, כי אם במוצר עיצובי פר אקסלנס. מאוורר תקרה יכול להופיע כשהוא עשוי עץ וצבוע בצבע החום הטבעי, או כשהוא צבוע בצבעי לבן, קרם, שחור ועוד. חשוב להתאים את גוון הצבע השולט בחדר לגוון המאוורר על מנת להשתמש בכלי גם ככלי עיצובי, במקום ככלי ריק אשר יוצר מצג דקורטיבי תמוה: למשל שילוב מאוורר בצבע לבן בחדר שהוא כולו חום על טהרת העץ. כמו כן, העצה לקנות מאוורר קטן לחדר הקטן קשורה גם להיבט העיצובי, שכן בחדר קטן שרואים שהמאוורר הגדול בקושי נכנס – התקרה כבר לא נראית תקרה אלא חדר מנועים וזה גורם לחדר כולו להיראות מגושם, פתרון נוסף אפשרי ברכישת מאוורר מגדל אשר יכול לעמוד בפינה ללא שום הפרעה.

עצות לתחזוקת מאוורר תקרה בעלי שלט

החלפה סדורה של סוללות בשלט, ניקוי חלקי מתכת על גוף המאוורר כשהוא סגור, כמובן. מאוורר תקרה בעל שלט יסתובב טוב יותר אם תנקו שיירי אבק במקום חיבור הכנף למוט החצוב בקיר. כדאי לזהות הצטברות אבק במקומות נוספים, למשל בחלק התחתון יותר, ולנקות. אם במאוורר יש גם נורת חשמל, כדאי תמיד להיערך לקניית נורה חדשה, ומומלץ ללמוד כיצד לפרק ולשים אותה: זו פעולה לא מסובכת, אך דורשת התבוננות לפחות בפעם הראשונה שזה נעשה. בכל שאלה שמתעוררת על מאוורר תקרה מוטב ליצור קשר עם הספק. תחזוקה נכונה של מאוורר תקרה עם שלט גורמת במישרין להארכת תקופת שימושו במבנה.

close-cart-popup
סל קניות:
close-cart-popup

אין מוצרים בסל הקניות.

מרכז יעוץ ומכירה:
close-cart-popup

מלאו פרטים וניצור איתכם קשר כדי לעזור בבחירת המאוורר האידיאלי

תוצאות :
close-cart-popup

מלאו פרטים וניצור איתכם קשר כדי לעזור בבחירת המאוורר האידיאלי

שלום,תודה שפניתם למחלקת המכירות של מאווררי סטאר🌀נשמח לעמוד לשירותכם בהקדם האפשרי 🫶🏻בינתיים, תוכלו להציץ באתר שלנו - שם תמצאו מגוון דגמים, פרטים ומחירים WWW.STAR.CO.IL 💫שעות הפעילות שלנו הן בימים א-ה בין השעות 09:00-17:00וביום ו בין השעות 09:00-13:00 רחוב שלבים 4, תל אביב 16:12