• משלוחים חינם למאווררי תיקרה, לייעוץ חייגו 2230*

מאווררי תקרה – המומלצים לקיץ 2023

shiran_johnny

יוני 28, 2022

מאווררי תקרה – המומלצים לקיץ 2023

בעבר מאווררי תקרה נחשבו כפריט מיושן ועתיק. היום, מאווררי התקרה הם פריט עיצובי, פונקציונאלי ומשלים. מאווררי התקרה של סטאר מהווים חלק בלתי נפרד מעיצוב הבית. כבר בשלב התכנונים והתוכניות נוהגים למקם את מאווררי התקרה בכל חללי הבית: מאוורר תקרה בחדר השינה, מאוורר תקרה בחדרי הילדים, מאוורר תקרה בסלון ומאוורר תקרה בפרגולה או במרפסת.

קרא עוד

ravitsh

אפריל 1, 2018

מאוורר מגדל

המאווררים עברו שינויים רבים מאז כמה עשורים. אחד המאווררים הטובים ביותר והחזקים שניתן למצוא היום זה מאוורר מגדל מבצע לא רק שהמאוורר הזה הוא עוצמתי, אלא הוא גם בעיצוב מיוחד שנראה ומרגישים בו ממש כמו תחת מזגן. ניתן למצוא את השכלול של מאווררים אלה כמו למשל יונים חיוביים המגיעים לאוויר באמצעות מאוורר במבצע

קרא עוד

ravitsh

אפריל 1, 2018

מאוורר קטן

כאשר מחירי צריכת החשמל עולים ואנו נכנסים לתקופה של קיץ לוהט, רבים מחפשים לרכוש כמה מאוורים. גם מאוורר קטן יכול להיות שימושי למשל ליד המחשב או במטבח, כאשר אנו מבשלים והחום הוא הרבה יותר גבוה באזור הבישול. יש שמשלבים מאוורר יחד עם מזגן, בכדי שהפעולה של הקירור תהיה יעילה יותר.

קרא עוד

ravitsh

אפריל 1, 2018

מאוורר תקרה עם שלט

במה מסייע לנו מוצר כמו מאוורר תקרה עם שלט? כיצד עושה המוצר הזה את החיים שלנו קלים יותר בתוך החדר המאוורר? האם ישנה חשיבות לבחירת מאווררי תקרה עם שלט בהתאם לעיצוב הבית? אלו דגשי עיצוב חשובים יש לדעת לפני שקונים מאוורר עם שלט? כל מה שרציתם לדעת על מאוורר תקרה בעלי שלט לפני הרכישה – כעת בכף ידכם.

קרא עוד

ravitsh

מרץ 7, 2018

מאוורר מגדל

מעוניינים לרכוש לעצמכם מאוורר מגדל אשר יהפוך את החיים בביתכם להרבה יותר נוחים? בעזרתו תוכלו להיות רגועים בכל הנוגע לכך שיתאפשר לכם להשיג את הנוחות המרבית בחיי היומיום שלכם.

קרא עוד

ravitsh

מרץ 7, 2018

מאוורר קיר

היום, יש הרבה שמחפשים יותר את החיסכון והאוויר הנקי מאשר שימוש במזגנים והם רוכשים מאוורר קיר איכותי אשר יעניק להם אוורור נעים בחלל בו הם יושבים. ניתן למצוא סוגים רבים של מאווררי קיר בכל מיני גדלים ועיצובים ומחברות שונות. חשוב כי תרכשו את מאווררי הקיר מחברות ידועות בתחום המאווררים, על מנת שתקבלו אחריות של שנתיים ויותר.

קרא עוד

ravitsh

מרץ 7, 2018

מאוורר רצפה

בגלל החיסכון שלנו בחשמל אנו נוטים להיעזר עם מאוורר רצפתי על מנת שהפיזור של האוויר מהמזגן יהיה יעיל ואף חסכוני יותר. יש לציין כי עד היום יש שימוש עם מאוורר רצפתי כי הוא הפך להיות שימושי יותר בגלל כמה סיבות. כאשר אנו יושבים בגינה למשל, אנו לא ניכל לפתוח מזגן כי מן הסתם אין מזגן במקום פתוח כמו בגינה. מה שנוכל לעשות זה לפתוח את מאוורר רצפתי וליהנות מאוויר נעים שמבריח גם יתושים

קרא עוד

ravitsh

מרץ 7, 2018

מאווררים לפרגולות ולגינות

את מאוורר התקרה כבר הרנו גם בבית ובחדרי השינה. מאווררים מסוג זה, מעניקים לנו גם אור וגם אוורור נעים לחלל החם בו אנו יושבים. יש לציין כי ניתן למצוא מאווררים בעיצוב עץ כפרי שיהיה תואם לפרגולה במידה והיא עשויה מעץ. יש לציין כי מאווררים לפרגולות הם פתרון מאוד חסכוני.

קרא עוד

ravitsh

מרץ 7, 2018

השימוש הרב עם מאוורר רצפתי

כאשר אתם מעוניינים לרכוש מאוורר רצפתי, למה כדאי לשים לב? האם סוג מסוים של מאוורר הוא טוב יותר מסוג אחר והאם המחיר הוא פרמטר לרכישה של מאוורר?

קרא עוד
close-cart-popup
סל קניות:
close-cart-popup

אין מוצרים בסל הקניות.

מרכז יעוץ ומכירה:
close-cart-popup

מלאו פרטים וניצור איתכם קשר כדי לעזור בבחירת המאוורר האידיאלי

תוצאות :
close-cart-popup

מלאו פרטים וניצור איתכם קשר כדי לעזור בבחירת המאוורר האידיאלי

שלום,תודה שפניתם למחלקת המכירות של מאווררי סטאר🌀נשמח לעמוד לשירותכם בהקדם האפשרי 🫶🏻בינתיים, תוכלו להציץ באתר שלנו - שם תמצאו מגוון דגמים, פרטים ומחירים WWW.STAR.CO.IL 💫שעות הפעילות שלנו הן בימים א-ה בין השעות 09:00-17:00וביום ו בין השעות 09:00-13:00 רחוב שלבים 4, תל אביב 16:12