• משלוחים חינם למאווררי תיקרה, לייעוץ חייגו 2230*

סוגי מאווררים שיקלו עלינו בקיץ

הקיץ כאן ובמלוא עוצמתו, כולם מעוניינים במשבי רוח נעימים בתוך הבית. בשנים האחרונות חלה קפיצת דרך משמעותית בפיתוח תחום המאווררים ואפשר למצוא סוגים חדשים של מאווררים שמיוצרים בטכנולוגיה חדשה ומעניקים לסובבים אותם בריזה נפלאה בכל שעה. בחירת מאווררים לבית כוללת בתוכה התייחסות לפן הכלכלי והעיצובי כאחד ולכן כאשר אנו החלטנו להתקין מאווררים בבית כדאי לבצע סקר שוק נרחב ולהיחשף לכמה שיותר אופציות

תיאום פגישה בסניף

נשמח לראות אותכם אצלנו בחנות הדגל שלבים 4, יפו. למידע נוסף על מוצרים,

מחירים ומשלוח אנא צרו איתנו קשר דרך צ'אט או טופס יצירת קשר.

השאר פרטים

מאווררי תקרה

ההיצע של מאווררי תקרה הוא עצום, אפשר לרכוש אותם בשפע של דגמים, צורות, גימורים, צבעים וגדלים. מעצבי הפנים והלקוחות בוחרים לכל חדר את הדגם המתאים ביותר לקו העיצובי של הבית. הפעלתו על ידי שלט רחוק או באמצעות מערכת בקרה, מאפשרת נוחות מקסימלית ללא צורך בניידות. בחלק מהמאווררים קיימת גם תאורה בחלק המרכזי שלו המפיץ אור נעים לכל רחבי החדר ומייתר את הצורך לרכוש גם גופי תאורה לכל אחד מהחדרים שבהם מותקן מאוורר תקרה.

מאוורר תקרה הוא פתרון מצוין לכל חדר וגם לחדר המגורים. המאוורר מערבל את האוויר החם ומפזר אותו ברחבי החדר. בזכות הפעולה הכפולה נשמר בחדר גובה טמפרטורה אחיד תוך ויסות וקירור האוויר. המאוורר אינו צורך הרבה חשמל ולכן השימוש בו יוצר יעילות אנרגטית בבית. בקיץ נהנים ממשבי רוח רעננים ובחורף הופכים את כוונם של הכנפיים נגד כיוון השעון וכך האוויר החם יעלה לחלק העליון של החדר ויפזר אותו כך שיהיה חמים בכל חדר.

מאווררי עמוד

מאווררי עמוד נוחים מאד להצבה במקום שבו נמצאים כמה אנשים במקביל, לדוגמה במפעל או באולם וכך האוויר מקרר את כולם תוך כדי תנועת הסיבוב שלו מקצה לקצה, בתנועות מהירות או איטיות, תוך הכוונה לעוצמת רוח חזקה או חלשה.
קיימת אפשרות גם לקבע את המאוורר כך שכל האוויר יוזרם לכיוון אחד לנוחות הסובבים.  מאוורר העמוד אינו כבד במיוחד ולכן אפשר להזיז אותו ממקום למקום על פי הצורך.

מאווררי תליה

כדי לחסוך במקום שתופס מאוורר עמוד או מאוורר שולחן, אפשר לתלות מאוורר תליה על הקיר. הפריט הוא כבד ולכן יש לקבע אותו כהלכה שלא ייפול ולתכנן מראש את מיקומו לנוחות בני הבית או העובדים על מי מיקומי ישיבתם, אופן הצבת הריהוט וכו’. המטרה היא שלא יהיה צורך לשנות לעתים תכופות את מיקומו של המאוורר. מאוורר תליה נוח מאד לשימוש, הוא מפיץ משבי רוח לכל האזור הסמוך אליו בתנועה לכוון אחד או לחילופין בסבוב של הכנפיים על פי דרגת העוצמה הרצויה ומהירות הסיבובים הנחוצה.

מאוורר שולחן

מאוורר שולחן המיועד לאדם אחד, מונח ברוב המקרים על שולחנו של העובד ויוצר תנועתיות ברוח של האוויר הסמוך אליו. יש להציב את המאוורר במקום בטוח כך שיהיה יציב, שלא ייפול על השולחן ושלא תהיה כל חסימה בדרכו וכך תתאפשר זרימת אוויר לכוון הרצוי, חד כיווני או בסבוב. מאווררי השולחן החדשניים קיימים בשפע של גדלים, בהיצע רב של דגמים וגוונים יפים במיוחד.
אין ספק שמאווררים הם פתרונות אולטימטיביים כשלא חם במיוחד או כתוספת נקודתית לעבודת המזגן בימים חמים במיוחד.

close-cart-popup
סל קניות:
close-cart-popup

אין מוצרים בסל הקניות.

מרכז יעוץ ומכירה:
close-cart-popup

מלאו פרטים וניצור איתכם קשר כדי לעזור בבחירת המאוורר האידיאלי

תוצאות :
close-cart-popup

מלאו פרטים וניצור איתכם קשר כדי לעזור בבחירת המאוורר האידיאלי

שלום,תודה שפניתם למחלקת המכירות של מאווררי סטאר🌀נשמח לעמוד לשירותכם בהקדם האפשרי 🫶🏻בינתיים, תוכלו להציץ באתר שלנו - שם תמצאו מגוון דגמים, פרטים ומחירים WWW.STAR.CO.IL 💫שעות הפעילות שלנו הן בימים א-ה בין השעות 09:00-17:00וביום ו בין השעות 09:00-13:00 רחוב שלבים 4, תל אביב 16:12