• משלוחים חינם למאווררי תיקרה, לייעוץ חייגו 2230*

כיצד להתאים מאוורר תקרה לעיצוב החדר

סטפני

מרץ 24, 2022

כיצד להתאים מאוורר תקרה לעיצוב החדר

כך תתאימו את מאוורר התקרה לסגנון העיצוב בחלל. 5 דברים שחובה לקחת בחשבון

קרא עוד

סטפני

מרץ 23, 2022

שחור וטוב לו

3 סיבות לבחור במאוורר שחור לסלון

קרא עוד

ravitsh

אוגוסט 6, 2018

סוגי מאווררים שיקלו עלינו בקיץ

הקיץ כאן ובמלוא עוצמתו, כולם מעוניינים במשבי רוח נעימים בתוך הבית. בשנים האחרונות חלה קפיצת דרך משמעותית בפיתוח תחום המאווררים ואפשר למצוא סוגים חדשים של מאווררים שמיוצרים בטכנולוגיה חדשה ומעניקים לסובבים אותם בריזה נפלאה בכל שעה. בחירת מאווררים לבית כוללת בתוכה התייחסות לפן הכלכלי והעיצובי כאחד ולכן כאשר אנו החלטנו להתקין מאווררים בבית כדאי לבצע סקר שוק נרחב ולהיחשף לכמה שיותר אופציות

קרא עוד

ravitsh

אפריל 26, 2018

מאווררים לפרגולות

את הפרגולות אפשר למצוא בבתים רבים בארץ ולא בכדי. חלק מהן עשויות מעץ טבעי וחלק מחומרים אחרים והן ללא ספק פתרון מושלם המשלב בין יופי וסטייל לפונקציונאליות. הן מספקות את כמות ההצללה הנדרשת ויוצרות מרחב נוח ונעים הרבה יותר. במדינה חמה ושמשית כמו ישראל, כדי לנצל את המרפסת ואת הגינה לאורך כל השנה, מומלץ להתקין פרגולה המהווה פתרון אידיאלי בתנאים כאלה. יחד אתה, מאווררים לפרגולות, יוצרים את המקום הראוי לשהות בו במהלך הקיץ, מקום קריר וגם מוצל.

קרא עוד

ravitsh

אפריל 1, 2018

מאווררי תקרה מעוצבים

מהם מאווררי תקרה מעוצבים? כיצד מתקשר העיצוב לרכיב אלקטרוני כה חשוב כמו המאוורר? האם היצרנים כיום שמים דגש רב יותר על עיצוב מאשר בעבר? כיצד ניתן להתאים מאוורר תקרה לדירה שלנו? אלו תכונות יש לאמצעי אוורור כמו מאוורר תקרה מעוצב במראה החיצוני? במה נבדלות תכונות אלו של מאווררי תקרה זו מזו?

קרא עוד

ravitsh

מרץ 7, 2018

מאוורר תקרה מעוצב

מהו מאוורר תקרה מעוצב? מדוע חשוב מאד לדעת את כל נבכיה התיאורטיים של סוגיה זו בטרם הקנייה? מה חשוב לדעת, בשורה התחתונה, על מאוורר בטרם הרכישה? האם פרטי המידע על מאוורר תקרה כוללים רק סוגיות טכניות? מה חשוב לדעת גם אודות סוגיות עיצוביות בבחירת מאוורר מעוצב?

קרא עוד

ravitsh

מרץ 7, 2018

סטאר מאווררים

מי אינו מכיר את חברת סטאר מאווררים שהפכה להיות שם דבר וקיימת כבר עשרות בשנים. כמעט בכל בית בישראל, ניתן למצוא את מאווררי סטאר, אנשים שרגילים למותג מזה עשרות שנים, ימשיכו לרכוש את המותג של סטאר, לקוחות מרוצים, אינם נוהגים להחליף יצרניות, כאשר הם מרוצים מהשירות, האיכות והמחיר וחוץ מזה, אף אחד אינו אוהב להסתכן ברכישה של מוצר חדש שעדיין אין לו שם ומוניטין.

קרא עוד
close-cart-popup
סל קניות:
close-cart-popup

אין מוצרים בסל הקניות.

מרכז יעוץ ומכירה:
close-cart-popup

מלאו פרטים וניצור איתכם קשר כדי לעזור בבחירת המאוורר האידיאלי

תוצאות :
close-cart-popup

מלאו פרטים וניצור איתכם קשר כדי לעזור בבחירת המאוורר האידיאלי

שלום,תודה שפניתם למחלקת המכירות של מאווררי סטאר🌀נשמח לעמוד לשירותכם בהקדם האפשרי 🫶🏻בינתיים, תוכלו להציץ באתר שלנו - שם תמצאו מגוון דגמים, פרטים ומחירים WWW.STAR.CO.IL 💫שעות הפעילות שלנו הן בימים א-ה בין השעות 09:00-17:00וביום ו בין השעות 09:00-13:00 רחוב שלבים 4, תל אביב 16:12