• משלוחים חינם למאווררי תיקרה, לייעוץ חייגו 2230*

סטאר מאווררים

מי אינו מכיר את חברת סטאר מאווררים שהפכה להיות שם דבר וקיימת כבר עשרות בשנים. כמעט בכל בית בישראל, ניתן למצוא את מאווררי סטאר, אנשים שרגילים למותג מזה עשרות שנים, ימשיכו לרכוש את המותג של סטאר, לקוחות מרוצים, אינם נוהגים להחליף יצרניות, כאשר הם מרוצים מהשירות, האיכות והמחיר וחוץ מזה, אף אחד אינו אוהב להסתכן ברכישה של מוצר חדש שעדיין אין לו שם ומוניטין. הצרכן הישראלי, הוא בררן ואוהב לרכוש את המוצרים האיכותיים ביותר, במיוחד כאשר מדובר על מוצרי חשמל. מן הסתם, הרבה צרכנים בארץ, כאשר הם מתעניינים במאווררים משוכללים ואיכותיים, יבחרו מן הסתם רק בחברת סטאר.

תיאום פגישה בסניף

נשמח לראות אותכם אצלנו בחנות הדגל שלבים 4, יפו. למידע נוסף על מוצרים,

מחירים ומשלוח אנא צרו איתנו קשר דרך צ'אט או טופס יצירת קשר.

השאר פרטים

קצת על חברת סטאר מאווררים

חברת סטאר מאווררים, הוקמה בשמת 1947 ומאז היא מייצרת מאווררים מכל מיני סוגים כמו: מאווררי קיר מעוצבים, מאוורר תקרה עם שלט לבית, רצפה, מגדל ועוד. שמה של חברת סטאר נקשר מן הסתם למאווררים, כי מי שמעוניין לרכוש מאוורר יחשוב ישר על המותג מאוורר סטאר. בעבר, המאווררים היו עשויים מברזל יצוק והיו מחזיקים עשרות בשנים. מדי שנה, חברת סטאר מאווררים מייצרת מאווררים בדגמים חדישים ובטכנולוגיה מתקדמת. ניתן למצוא עיצובים מעניינים של מאווררים גם למטבח ששם ישנו חום גבוה בעת הבישול ורבות מעקרות הבית משתמשות עם מאווררי סטאר. השם המלא של סטאר הוא בעצם “אלקטרו סטאר” והחברה מתחייבת לספק לקהל הגדול של צרכניה מאווררים איכותיים עם כמה שנות אחריות.

רכישה ומידע על מאווררי סטאר

מי שמעוניין למצוא מי מיצרניות המאווררים היא הטובה ביותר, יוכל למצוא ברשת את כל המידע, לבטח שמה של חברת סטאר יצוץ ראשון גם בגלל הוותק והפופולריות של מאווררים אלה. המפעל הינו מפעל משפחתי שעובר מדור לדור ונושא את דגל ההתחייבות למאווררים איכותיים שהם מהמובילים בשוק אם לא המוביל בין כולם. גם כילדים, אנו עדיין זוכרים את סמל הכוכב ואת המאווררים של סטאר שמאז ועד היום, הם ליוו אותנו, השתכללו והשתדרגו גם בעיצובים ובחדשנות שלהם. תוכלו למצוא את סטאר מאווררים, בחנויות החשמל הידועות, ברשתות השונות של מוצרי ביעת ובמקומות הקרובים לאזור מגוריכם.

close-cart-popup
סל קניות:
close-cart-popup

אין מוצרים בסל הקניות.

מרכז יעוץ ומכירה:
close-cart-popup

מלאו פרטים וניצור איתכם קשר כדי לעזור בבחירת המאוורר האידיאלי

תוצאות :
close-cart-popup

מלאו פרטים וניצור איתכם קשר כדי לעזור בבחירת המאוורר האידיאלי

שלום,תודה שפניתם למחלקת המכירות של מאווררי סטאר🌀נשמח לעמוד לשירותכם בהקדם האפשרי 🫶🏻בינתיים, תוכלו להציץ באתר שלנו - שם תמצאו מגוון דגמים, פרטים ומחירים WWW.STAR.CO.IL 💫שעות הפעילות שלנו הן בימים א-ה בין השעות 09:00-17:00וביום ו בין השעות 09:00-13:00 רחוב שלבים 4, תל אביב 16:12