• משלוחים חינם למאווררי תיקרה, לייעוץ חייגו 2230*

מאווררים את חדר הילדים עם צורה וצבע

מאווררים את חדר הילדים עם צורה וצבע

הידעתם כי הפעלת מאוורר בחדר של התינוק מפחיתה את הסיכון לתסמונת מוות בעריסה? ♦ חברת אלקטרוסטאר מציעה מאווררי תקרה מעוצבים בסגנונות שונים לחדר הילדים

לכתבה המלאה בkolhazman

תיאום פגישה בסניף

נשמח לראות אותכם אצלנו בחנות הדגל שלבים 4, יפו. למידע נוסף על מוצרים,

מחירים ומשלוח אנא צרו איתנו קשר דרך צ'אט או טופס יצירת קשר.

השאר פרטים

מאווררי התקרה מהווים פריט פונקציונאלי המשמש לקירור וערבול האוויר בימי הקיץ החמים וכפריט עיצובי המשדרג את מראה החדר. כאשר מדובר בחדר ילדים למאוורר התקרה חשיבות רבה בשמירה על קירור החלל  בטמפרטורה המומלצת לקירור חדרי תינוקות וילדים, כמו-כן מחקרים מצאו כי הפעלת מאוורר בחדר של התינוק מפחיתה את הסיכון לתסמונת מוות בעריסה.

לשינה נעימה בלילות הקיץ החמים מומלץ להתקין את המאוורר מעל למיטה והמיקום האידיאלי ביותר הוא בקצה המיטה מעל הרגליים

חברת “אלקטרוסטאר” מציעה מאווררי תקרה לחדר הילדים בעיצובים ובסגנונות שונים, בשילוב מוטיבים המתכתבים עם עולם הילדים, מה שהופך את מאוורר התקרה מעבר להיותו פריט פונקציונאלי לפריט עיצוב שיהפוך את מראה חדר הילדים לצבעוני וקסום.

מאווררי התקרה לחדרי ילדים של “אלקטרוסטאר” מגיעים בגימור המקורי על-מנת לשמור על איכותם לאורך שנים, הכנפיים המעוצבות מולבשות על הגימור המקורי כתוספת עיצובית. בין מאווררי התקרה ניתן למצוא מאווררים עם כנפיים מעוצבות בצבעוניות משתנה ועיצובים מעולמות התוכן של הילדים.

חברת “אלקטרוסטאר” הוקמה בשנת 1947, כשמטרתה לייצר את המאווררים הטובים ביותר בישראל, הן באיכות והן בעיצוב. עד היום, ניתן למצוא את מאווררי סטאר כמעט בכל בית בישראל. המאווררים יוצרו או יובאו לארץ ומהווים דגל לאיכות והשירות של חברת “אלקטרוסטאר”, החברה שנחשבת לחברה המובילה בשיווק מאווררים איכותיים ובעלי עיצוב ייחודי המתאים לכל חלל ומקום, ומותאמת באופן ייחודי לכל צרכן.

בקיץ מומלץ להשתמש במאוורר כך שיפעל נגד כיוון השעון והרוח תהיה ישירה ומלטפת

חנות התצוגה היחידה מסוגה בארץ, ממוקמת ברחוב שלבים 4 ביפו, ובה ניתן לראות, להתרשם ולקבל ייעוץ מקצועי להתאמת כל מאוורר.

close-cart-popup
סל קניות:
close-cart-popup

אין מוצרים בסל הקניות.

מרכז יעוץ ומכירה:
close-cart-popup

מלאו פרטים וניצור איתכם קשר כדי לעזור בבחירת המאוורר האידיאלי

תוצאות :
close-cart-popup

מלאו פרטים וניצור איתכם קשר כדי לעזור בבחירת המאוורר האידיאלי

שלום,תודה שפניתם למחלקת המכירות של מאווררי סטאר🌀נשמח לעמוד לשירותכם בהקדם האפשרי 🫶🏻בינתיים, תוכלו להציץ באתר שלנו - שם תמצאו מגוון דגמים, פרטים ומחירים WWW.STAR.CO.IL 💫שעות הפעילות שלנו הן בימים א-ה בין השעות 09:00-17:00וביום ו בין השעות 09:00-13:00 רחוב שלבים 4, תל אביב 16:12