• רחוב שלבים 4, יפו

משלוחים, החזרות וביטול עסקה

 

המדיניות מנוסחת בלשון זכר אך מיועדת לשני המינים.

 

ברכישה באתר star.co.il  תוכל ליהנות ממשלוח עד הבית וממדיניות החזרות נוחה במיוחד

להלן פירוט מדיניות המשלוחים וההחזרות שלנו. בכל שאלה נוספת נשמח לעמוד לשירותך באמצעות: דוא”ל: [email protected] או בטלפון 2230* / 03-5121500 או דרך עמוד צור קשר באתר.

משלוחים/איסוף עצמי – קיימות שתי אפשרויות לקבלת הזמנתך:

  1. איסוף עצמי מהחנות:השירות הינו בחינם. ניתן לאסוף את הזמנתך ישירות מחנות המאווררים סטאר, ממוקמת ברחוב שלבים 4, יפו (בין קסטרו לאלמ) בימים א – ה בשעות 9:00 עד 17:00.
    בימי שישי ובערבי חג לא יתאפשר שירות איסוף עצמי מהחנות
  2. משלוח לכתובת לבקשתך: בקניה מעל 499 ש״ח שירות המשלוחים הינו חינם. בקניה של עד 499 ש״ח ייגבו דמי שמלוח בסך של 30 ש״ח.
    שים לב: חלוקת החבילות הינה בין השעות 08:00-18:00. מומלץ לבחור משלוח לכתובת שבה הנך נמצאת בשעות אלו, לדוגמה: מקום העבודה.

 

זמני אספקת המוצרים:  

  1. באיסוף עצמי: בתוך יום עסקים אחד ממועד ביצוע ההזמנה באתר (בשעות הפעילות בהן יתאפשר שירות איסוף עצמי).
  2. במשלוח לכתובת המבוקשת: בתוך 5 ימי עסקים ממועד קבלת הודעה אודות אישור הזמנה שבוצעה. לאור הביקוש הרב למשלוחים בימים אלו עלול להיות עיכוב במשלוח. במקרה שהמשלוח שלך מתעכב נא צרו קשר עם שירות הלקוחות לבדיקה.
    המשלוחים מבוצעים באמצעות חברת שילוח. לא יבוצעו משלוחים בימי שישי וערבי חג.

 

אישור הזמנה באתר: במידה והזמנתך תקינה יישלח אליך דוא”ל ובו אישור על ההזמנה ומספר הזמנה בתוך 48 שעות מסיום ביצוע עסקת הקניה באתר.

 

אזורי שילוח: ניתן לבצע הזמנה באתר סטאר לכל חלקי הארץ, במקרה שבו הכתבות המבוקשת למשלוח אינה מצויה באזורי השירות של חברת השילוח, אנחנו נשלח את הזמנתכן באמצעות דואר ישראל ולפיכך במקרה זה, מועד אספקת ההזמנה בכפוף ללוחות הזמנים של חברת דואר ישראל. לא ניתן לשלוח פריטים מחוץ לשטחי ישראל. באזורים המפורטים להלן זמן האספקה הינו עד 7 ימי עסקים:
אילת, ישובי הערבה וישובים בנגב המצויים דרומית לבאר שבע, ישובי רמת הגולן ואצבע הגליל וכן כל יעד אחר אותו הגדירה החברה.

 

ביטול עסקה: זכות הצרכן לביטול עסקה בהתאם ובכפוף להוראות חוק הגנת הצרכן, תשמ”א 1981 (להלן: “החוק”) הינה מיום עשיית העסקה ועד ארבעה עשר ימים מיום קבלת המוצר. זכות צרכן שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, לביטול העסקה כאמור, היא בתוך ארבעה חודשים מיום עשיית העסקה – מיום קבלת קבלת המוצר, לפי המאוחר, ובלבד שהתקשרות בעסקה כללה שיחה בין העוסק לצרכן ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית. בקשה לביטול תעשה באמצעות פניה לחברה באמצעות אחת מהדרכים המפורטות מטה, במסגרתה יפורטו מס’ ההזמנה שמו/ה המלא של הרוכש/ת ומס תעודת הזהות שלו/ה:

  1. שירות לקוחות–  בהודעה בעל פה בטלפון  03-5121500 / 2230* בימים א’-ה’ בין השעות 09:00-17:00 יום ו’ בין השעות 09:00-13:00
  2. בדואר אלקטרוני – [email protected]
  3. בדואר רשום– לידי אלקטרוסטאר בע”מ, רח׳ שלבים 4, תל אביב;
  4. בהודעה בכתב, באמצעות מילוי טופס ביטול עסקה או בלחיצה על קישור לביטול עסקה שבמייל אישור ההזמנה;

במקרה של ביטול על פי התנאים הקבועים בדין, על צרכן לשלוח את המוצר חזרה אל החברה על חשבונו בתוך 14 ימים מיום משלוח הודעת הביטול כאמור לחברה ובצירוף החשבונית המקורית בגין העסקה.

בכפוף לתנאים הקבועים בחוק במקרה של ביטול שאינו מחמת פגם או אי התאמה תבצע החברה החזר כספי של חלק המחיר ששולם ע”י הרוכש בפועל (או תבקש מחברת האשראי לבטל את החיוב ו/או לזכות את כרטיס האשראי) וזאת בתוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול בכתב כאמור לעיל ואך ורק לצרכן עצמו ובניכוי דמי ביטול בגובה 5% מערך העסקה או 100 ₪ לפי הנמוך מבניהם.

למען הסר ספק לא ניתן לבטל עסקה אשר לגביה נקבע כי אינה ניתנת לביטול על פי דין. אין באמור כדי לגרוע מהוראות הדין ו/או מתנאי האחריות של החברה.

 

החזרת/החלפת מוצר:
תוכלי לקבל החזר כספי או להחליף את המוצר שהזמנת שרכשת באתר בתוך 14 יום מהיום שהגיעו לידיך, כל זאת בתנאי שהמאוורר לא הותקן/הורכב, לא נעשה בו שימוש והוא נמצא סגור באריזתו המקורית. על מנת לבצע החזרה או החלפה יש להגיע עם המוצר ואישור ההזמנה לחנות המאווררים סטאר, ברחוב שלבים 4 ביפו ולקבל זיכוי כספי או מוצר חלופי – לבחירתך. הזיכוי הכספי יוחזר לאותו אמצעי תשלום בו השתמשת בעת ביצוע ההזמנה. לחלופין, ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו במייל [email protected] או בטלפון 2230* להזמנת איסוף באמצעות שליח במחיר של 30 ש״ח.

 

תנאי החזרה או החלפה לפריטים שנקנו באתר:
לא ניתן להחזיר מאוורר שהותקן, הורכב או שנעשה בו שימוש.
על המאווררים להיות באריזתם המקורית, כאשר היא סגורה.
לא תתאפשר החלפת/החזרת פריט שאריזתו נפתחה.

 

ביטול עסקה:
הזמנתך עלולה שלא להתבצע, לאחר סיום הקנייה, במקרה שהמוצר שבחרת אזל מן המלאי, או במידה ופרטי כרטיס האשראי שלך ו/או פרטיך המלאים לא נקלטו במערכת.
בכל אחד ממקרים הנ״ל נציג מטעמנו יצור עמך קשר לביטול העסקה או לעדכון הפרטים.
ט.ל.ח במידה ולצערנו התרחשה תקלה טכנית שגרמה לטעות במחירים – אלקטרוסטאר ב. גורלי רשאית לבטל את העסקה.

 

close-cart-popup
סל קניות:
close-cart-popup

אין מוצרים בסל הקניות.

מרכז יעוץ ומכירה:
close-cart-popup

מלאו פרטים וניצור איתכם קשר כדי לעזור בבחירת המאוורר האידיאלי

תוצאות :
close-cart-popup

מלאו פרטים וניצור איתכם קשר כדי לעזור בבחירת המאוורר האידיאלי